سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برج رولکس

محله فرمانیه محل برج‌ها و ساختمان‌های معروف و لوکس در تهران که این روزها شاهد افزایش تقاضا برای خرید آپارتمان در برج های فرمانیه هستیم. برج‌های بلند و پر‌آوازه فرمانیه هرکدام نام یک برند ساختمان‌سازی مطرح را با خود یدک می‌کشند که هر کدام با معماری خاص خود، شخصیت‌های مهمی را در خود جای داده و نامش بسیار برسر زبانها افتاده است. در این منطقه گران ‌قیمت، برج رولکس فرمانیه، یکی از لوکس‌ترین و مهم‌ترین برج‌های ایران، قرار دارد که به نگین فرمانیه معروف است. برج رولکس فرمانیه کجاست؟ این برج در فرمانیه تهران و بالاتر از چهارراه کوه نور قرار دارد که از محله‌های قدیمی و اعیان نشین منطقه یک پایتخت می‌باشد.

آشنایی با برج رولکس فرمانیه

برج رولکس فرمانیه

مالک برج رولکس فرمانیه جناب سلیمانی بوده و طراحان بنامی همچون اردشیر عمرانی و امیرحسین افشار طراحی این برج را به سبک کلاسیک انجام داده اند. نمای بیرونی و کلاسیک برج رولکس فرمانیه مانند قصر مجلل و باشکوهی است که زیبایی خاصی به شمال تهران داده است. رنگ سفید و سبک کلاسیک این بنای شاهکار ایرانی، برگرفته از سبک‌های کلاسیک تلفیقی است که تکنولوژی را در کنار زیبایی به خوبی به تصویر کشیده است.

نام گذاری برج رولکس

علت نام گذاری برج رولکس چیست؟ رولکس یکی از جذاب‌ترین برندهای ساعت در جهان است که نام این برج نیز از این برند معتبر گرفته شده است. به گفته اهالی تهران، این برج نماد ثروت و قدرت در کلانشهر تهران است و شخصیت‌های مهمی چون علی دایی و کریم باقری در آن ساکن می‌باشند.